Administration

Custom Bolig Administration

Vores kerne administrationsydelser og modeller

Hos Custom Bolig Administration er vi blevet kendt for vores direkte, målrettet og resultatorienterede løsningsmodeller. Af vores kunder har vi lært, at det er punktlighed og den individuelle behandling der får nye kunder til, at vælge os.

Vores fokus ligger hos kunden og på at møde forventningerne.

Custom Bolig Administration starter et samarbejde altid med en dialog, hvor vi afdækker kundens behov. På denne måde sikrer vi en individuel løsning, der præcist løser de opgaven, som kunden ønsker det. Alle ejendomme er tilknyttet ledelsen i Custom Bolig Administration, som også har ansvaret for, at varetage al kontakt i alle henseender. Vi sætter os grundigt ind i forholdene omkring hver enkelt ejendom, så vi ved hvem der skal kontaktes og hvordan.

Har du brug for Costum Bolig Administration i forbindelse med udlejning?
Hvad enten det drejer sig om hele udlejningsejendomme eller en enkelt enhed, igangværende eller fremtidige behov, erhverv eller bolig, så kan Custom Bolig Udlejning administrere forholdet.

Custom Bolig Udlejning har allerede mange kunder der benytter sig af administration!


 

Administrationsaftalen omfatter:

    Husleje opkrævning

    Opkrævning af den aftale husleje i lejeperioden. Vi overfører beløbet til Deres bank senest den 10 i måneden, dersom hvis huslejen er indbetalt rettidigt.

    Rykkerservice

    Betaler lejer ikke huslejen rettidigt, sender vi en rykkerskrivelse i henhold til gældende lovgivning. Ved pålæggelse af rykkergebyr betaler lejer omkostningerne. Eventuelt ikke betalte gebyrer kan modregnes depositum. I det tilfælde at huslejen ikke kan inddrives ved vores rykkerskrivelser, kontaktes en af dem godkendt advokat som forestår det videre sagsforløb for egen regning.

    Vicevært ordning

    Custom Bolig Udlejnings vicevært, tilbyder at være kontaktperson ved forespørgsler vedrørende tekniske problemer i lejeforløbet i den i lejekontrakten aftalte lejeperiode. Viceværten konstaterer omfanget og om der skal tilkaldes ekstern aut. håndværker for udbedring. Såfremt disse problemer er udlejers ansvar koordinerer viceværten reparation heraf, regningen sendes direkte til udlejer. Inden arbejderne påbegyndes skal udlejer give sin accept hertil. Hvem der bærer ansvaret for reparationen eller vedligeholdelsen afgøres udlejer og lejer imellem. Efterfølgende tviste, indsigelser eller reguleringer er Custom Bolig Udlejning uvedkommende.

    Til- og afmelding af el, vand og varme ved forsyningsvirksomhederne.

    Hvergang en lejer flytter ind og en ny flytter ud skal de faste leverandører til boligen underrettes om dette således at den nye lejer bliver faktureret korrekt. Gøres dette ikke rigtigt risikerer udlejeren selv at komme til at hænge på regningerne, og kan i værste fald selv blive holdt økonomisk ansvarlig.

 

Hvad koster det?

Salær for administrations aftalen udgør pr. påbegyndt halvår 2% + moms af 1 års bruttoleje. Beløbet afregnes via huslejen og træder i kraft på overtagelsesdagen eller på aftaletidspunktet.

Interesseret?kontakt os med det samme.

Copyright (c) 2009 Custom Bolig Udlejning - Telefon: +45 2061 0303